DOSTAWA
Naszym priorytetem jest dostarczenie Ci zakupów w jak najkrótszym czasie.
Na CZAS OCZEKIWANIA na dostawę składa się:
- CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych PayU, Przelewy24. WooPayments
- CZAS REALIZACJI zamówienia przez obsługę sklepu (skompletowanie produktów, pakowanie zamówienia, nadanie przesyłki)
- CZAS DOSTARCZENIA przesyłki przez przewoźnika tj. InPost Paczkomaty, kurier DPD
CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych PayU, Przelewy24, WooPayments. W przypadku przelewów tradycyjnych czas księgowania środków na naszym koncie bankowym wynosi 1 dzień roboczy od momentu wykonania przelewu. Dla płatności elektronicznych czas zaksięgowania środków zazwyczaj wynosi kilka minut po złożeniu zamówienia. Sklep nie odpowiada za wydłużenie czasu księgowania wynikające z winy kupującego tj. błędnie przeprowadzony proces płatności, odmowa autoryzacji czy brak wymaganych środków na koncie klienta w momencie przelewu/płatności.
CZAS REALIZACJI zamówienia zależy od statusu dostępności zamawianego/ych towaru/ów w naszym magazynie wysyłkowym (widnieje na karcie produktu):
- W magazynie – produkt jest dostępny w dużej ilości w naszym magazynie wysyłkowym. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy nawet w dniu zamówienia* (*dotyczy zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie do godziny 7:30 danego dnia).
- Wysyłka 0-3 dni – produkt jest dostępny w małej ilości w naszym magazynie wysyłkowym lub wymaga dostawy z innego magazynu lub zamówienia u dostawcy. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy w czasie 0 do 3 dni po złożeniu zamówienia* (*dotyczy zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie).
- Oczekujemy na dostawę – produkt nie jest dostępny w naszym magazynie wysyłkowym i wymaga zamówienia u dostawcy. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy* po otrzymaniu nowej dostawy od dostawcy. Na karcie produktu oznaczonego tym statusem znajduje się przybliżona data dostępności produktu przy czym data ta nie jest wiążąca i może ulec zmianie gdyż terminy realizacji dostaw zależą od dostawcy. (*dotycz zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie).
Uwaga! W przypadku zamówienia produktów z różnymi statusami dostępności, czas realizacji zamówienia jest warunkowany statusem o najdłuższym czasie realizacji.
CZAS DOSTARCZENIA
Zakupione produkty z adresem dostawy na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub kurierem DPD.
Przesyłki krajowe
- Przesyłki InPost, kurier DPD
1-2 dni robocze od daty nadania
UWAGA! Waga paczki = waga towaru + waga opakowania (+ ok. 200-500g)
W celu ustalenia kosztów przesyłki krajowej dodaj produkt/y do koszyka i naciśnij przycisk ‘Realizuj zamówienie’. Zostaniesz przeniesiony do koszyka gdzie system pokaże koszt wysyłki (domyślnie najtańsza dostępna opcja).
Przesyłki zagraniczne
Dostarczamy paczki do: krajów Europy, po wcześniejszym bezpośrednim kontakcie ze sklepem
Zamówienia z adresem dostawy poza Polską, płatne w złotówkach (PLN) realizujemy tylko po przedpłacie należności w systemie płatności elektronicznych lub przelewie bankowym na konto.
UWAGA! Koszty przesyłki nie zawierają ewentualnych opłat celnych i innych opłat związanych z dostarczeniem przesyłki pod wskazany adres zagraniczny. Wszystkie dodatkowe koszty i niezbędne formalności związane z przesyłką spoczywają na kliencie. Nie odpowiadamy za przypadki nałożenia przez służby celne lub inne służby w danym kraju dodatkowych opłat za przesyłkę.
Przesyłki zagraniczne dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub poczty krajowej przesyłką priorytetową. W zależności od miejsca przeznaczenia czas realizacji dostawy może wynosić od kilku dni do 2-3 tygodni (najczęściej 7-21 dni roboczych).
Koszty przesyłki różnią się w zależności od wagi paczki oraz gabarytów paczki.
UWAGA! Waga paczki = waga towaru + waga opakowania (+ ok. 200-500g)
LOSY PRZESYŁKI / ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
Przesyłki pocztowe zagraniczne – jeśli masz wątpliwości co do swojej przesyłki lub minęło kilka dni a wciąż jej nie otrzymałeś/aś skontaktuj się ze swoim urzędem pocztowym pytając o przesłany Ci nr przesyłki lub sprawdź status przesyłki na stronie Tracking Poczta-Polska
W przypadku przesyłek InPost śledzenie przesyłki jest możliwe na stronie internetowej www.inpost.pl po wpisaniu numeru przesyłki. W przypadku przesyłek nadanych kurierem dpd śledzenie przesyłek jest możliwe na stronie internetowej www.dpd.pl. W razie wątpliwości lub problemów w kontakcie z przewoźnikiem prosimy o kontakt z osobą obsługującą zamówienia w naszym sklepie pod nr tel 733 659 740, pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.